Sütiket (cookie) használunk, hogy megkönnyítsük webáruházunk használatát az idelátogatóknak. Az „OK” gombra kattintva elfogadja a preferenciális, statisztikai és marketing sütik használatát számunkra és partnereink számára. A weboldal működőképességének fenntartása érdekében funkcionális sütiket is használunk. A sütikel kapcsolatos részletes információkért és beállításokért kérjük, kattints ide!

Futómű alkatrész webáruház


» GY.I.K

GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK

Hogyan tudok kapcsolatba lépni?
Minden munkanap, hétfőtől-péntekig 8:00-18:00 között telefonon, e-mailben vagy akár személyesen is elérhetőek vagyunk. A hétvége folyamán e-mailben válaszolunk az árajánlatkérésekre.

Hogyan tudok rendelni Önöktől?
Rendeléseket leadhatja a webáruházunkban, de akár e-mailben vagy telefonon is!

Az árajánlatomra, vagy rendelésemre nem jött még válasz?
Kollégáink munkaidőben pár órán belül válaszolnak minden árajánlatra, és a rendelések esetén is rövid időn belül mindenkinek kapnia kell egy nem automata e-mailt, mely mindig tartalmazza a kiszállítás pontos napját. Ha ezek esetlegesen nem érkeznek meg, kérem, jelezzék, mert valószínűleg nem jó e-mail cím lett megadva, vagy a válaszleveleket érdemes a spam-ek között keresni. Érdeklődhet telefonon is ajánlata vagy rendelése kapcsán!

A webáruházban feltüntetett árak bruttóban vagy nettóban értendőek?
Természetesen, minden általunk feltüntetett ár bruttó (tartalmazza az ÁFÁ-t)

A webáruházban feltüntetett termékek mindegyike szállítható?
Természetesen, azt nem mondhatjuk, hogy webáruházunkban feltüntetett közel ötszázezer termék mindegyike szállítható, de szerencsére mostanra legtöbb márka már több beszállítótól is beszerezhető, így legtöbb terméket tudjuk szállítani. A szállíthatóságról a legjobb, ha előtte mindig érdeklődik, vagy a termékek mellett elhelyezett szállíthatósági információ is nyújt ebben segítséget, de rendelés alkalmával a kiszállítás napjáról pontosan visszaigazolunk. Esetleges nem szállíthatóság esetén, más azonos minőségű alternatívát ajánlunk.

Csak az oldalon megtalálható termékekben tudunk segíteni?
Nem, szerencsére a Európa összes nagy beszállítóval kapcsolatban állunk, vagyis jóval több termékben és márkában tudunk segíteni, mint ami az oldalunkon egyelőre megtalálható. (természetesen ezt folyamatosan fejlesztjük)

Mennyi időn belül kapom meg a megrendelt terméket?
A termék szállíthatósága esetén, legtöbb termékünkre igaz, hogy ha a rendelés délelőtt 10 óráig megtörténik, akkor már aznap elküldésre kerül a termék és másnap kiszállításra kerül a csomag. Ha csak külsőraktárból tudjuk beszerezni a terméket, akkor egy plusz nappal később lehet Önnél a megrendelt áru. Erről mindig e-mailben küldünk visszaigazolást.

Hogyan tudom lemondani a megrendelt terméket, van-e lehetőség a visszaküldésre?
Természetesen, ha valamelyik termékünket megrendelte, azt akár telefonon, akár e-mailben is lemondhatja. Semmilyen, következménnyel vagy plusz költséggel nem jár ez Ön számára!

Minden terméket visszaveszünk 14 munkanapon belül, azonban kérjük, hogy az eredeti csomagolásában legyen a termék, és a csomagolás is egy újból eladható külsővel rendelkezzen. (tiszta, nem széttépett, nem zsíros, nem olajos stb.. ) Maga a termék se legyen sérült, ne legyenek rajta beépítési nyomok. Tőlünk is a beszállító csak ilyen formában hajlandó visszavásárolni. Egyes beszállítók 14 munkanap után visszaveszik az árut, de bizonyos százalék levonása után teszik csak ezt meg. Erről mindig csak a konkrét termék esetében tudunk pontos felvilágosítást adni. Ha a megrendelt termék sokkal később kerül beszerelésre, akkor érdemes ellenőrizni, hogy jó lesz a kocsihoz.

Mi a megrendelésnek a menete, miről kapok visszaigazolást, hova kell utalnom, ha az utalást választottam?
A webáruházban történő megrendelést követően, mindenki kap egy visszaigazoló e-mailt. Ezt követően a kollégáink küldenek egy személyre szabott e-mailt, melyben feltüntetjük a kiszállítás pontos napját. Ezen e-mail tartalmazza a banki adatokat, ha a megrendelés leadásakor az előre utalást választották ki. A futárszolgálat a kiszállítás napján, a megrendeléskor megadott telefonszámra küld automatikusan egy sms-t, vagy felhívja önt. A RoyalSprint esetében, a csomagot két napon megpróbálják kézbesíteni, ha ez idő alatt nem találják otthon a címzettet, akkor visszaküldik a csomagot.

A megrendelt terméke(ke)t van mód átvenni a debreceni irodájukban?
Igen, minden termékünket, a megrendelést követően a visszaigazoló e-mailben megadott időponttól át lehet venni a debreceni irodánkban, ha ezt szállítási formát választotta ki a rendelés leadásakor.

Mitől és miért világit a Check Engine lámpa a műszerfalon?

2024.09.03.

Neked is gyulladt már fel a sárga Check lámpa? Aggodalomra semmi ok, pánikba se kell esni. Valószínű...

A kerékcsapágy hiba és problémák megoldásai – Hogyan kerüld el a komolyabb bajt?

2024.08.30.

A kerékcsapágy egy kicsi, de kulcsfontosságú alkatrész. A kerékagyon belül található, a kerekek sima...

Felvillant a kis lámpa a műszerfalon? Nem indul az autó? Mi lehet a hiba?

2024.08.29.

Fő feladata a motor által kibocsátott káros anyagok átalakítása kevésbé ártalmas vegyületekké, mielőtt...

Lengéscsillapító hiba jelei érthetően

2024.07.10.

A lengéscsillapító az autó lábai, cipője pedig a gumiabroncs. Ha rossz a lengéscsillapító, akkor rosszak...

 

MWEzYjYwMW